Call us now:
شرایط و نحوه ارسال مقاله
شرایط ارسال مقاله
- با توجه به بین رشته ای بودن حوزه فناوری آموزشی، تمام متخصصین تعلیم-تربیت، صاحبنظر در حوزه فناوری آموزشی و حوزه فناوری اطلاعات که در مدخل مربوطه صاحب تجربه باشند می توانند با مسئولین محور تماس بگیرند، پس از تأیید مسئول محور، منعی برای ارسال مقاله وجود ندارد.
- دانشجویان تحصیلات تکمیلی پس از تایید مسئول محور می توانند در نگارش مقاله مشارکت داشته باشند.بنابراین ضرورتی ندارد نویسنده یا نویسندگان حتماً هیئت علمی دانشگاه باشند
- ترجمه مقاله مورد پذیرش نیست. مقالات باید در سطح گردآوری یا تألیف باشند
- برای انتشارت مقالات در دانشنامه هزینه ای از مولفان دریافت نخواهد شد.
- از زمان آغاز فرخوان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ تا اطلاع ثانویه مولفین محترم می توانند در تدوین دانشنامه مشارکت نمایند
- محدودیتی برای نوشتن چندین مدخل برای هر نویسنده وجود ندارد، توانایی و کیفیت مقالات توسط کمیته علمی دانشنامه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت
- مقاله ارسالی برای یک یک مدخل می تواند به صورت تیمی نوشته شود. فقط نویسنده مسئول با مسئول هر محور مکاتبه نماید.
- با توجه به ماهیت هر مدخل ممکن است تعداد صفحات، مقالات مختلف باشد، لذا اینکه مقاله کوتاه باشد یا بلند بستگی به مدخل و نظر مسئول علمی هر محور دارد. قاعدتا مقالات از نظر ساختار ضروری ا ست در فرمت دانشنامه تدوین گردد.
نحوه ارسال:
- ابتدا به تارنمای http://danesh.iaet.ir/ مراجعه نمایید.
- مدخل مد نظر خود را از میان محورها انتخاب کنید
- از طریق رایانامه مسئول هر محور(و یا هر طریق دیگر) با مسئول محور تماس بگیرید و درخواست تالیف بدهید.
- منتظر پاسخ تایید مسئول محور باشید
- پس از تایید مسئول محور نگارش محور را شروع کنید
- مقاله شما بعد از نگارش توسط حداقل دو داور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت
- پس از دریافت نتیجه داوری و انجام اصلاحات، مقاله در کمیته علمی دانشنامه نهایی خواهد شد.
- در تارنمای دانشنامه منتشر و گواهی پذیرش صادر خواهد شد.
مسئولین محورها همراه با رایانامه آن ها
محور اصلی | مسئول محور |
پژوهش در فناوری آموزشی | دکتر روح اله خدابنده لو |
جهت گیری های نوین در فناوری آموزشی | دکتر یوسف مهدوی نسب |
سنجش و ارزشیابی آموزشی | دکتر عیسی رضایی |
طراحی آموزشی | دکتر حمید رضا مقامی |
فناوری آموزش از راه دور | دکتر اعظم اسفیجانی |
فناوری برای یادگیرندگان با نیازهای ویژه | دکتر نسرین محمدحسنی |
فناوری در آموزش رسمی | دکتر روشن احمدی |
نظریه پردازان حوزه فناوری آموزشی | دکتر اکبر مومنی راد |